Skip to main content

Ad Code

Threads'in artık kendi hashtag versiyonu var

Threads’in artık kendi hashtag versiyonu var

Meta’nın Threads’inde artık hashtag’lerin kendine özgü bir versiyonu var.

Meta, bu yeni özelliğe “konu etiketleri” adını vererek, topluluk odağını ön planda tutarak hashtag’lerden farkını vurguluyor. Uygulama içindeki arama işlevselliğini geliştirmek için konu etiketlerine artık dünya çapındaki tüm kullanıcılar erişebilir.

Neden önemsiyoruz. Reklamlar şu anda Threads’de mevcut olmasa da (gerçi yakında gelecekler), pazarlamacılar yine de kullanıcılarla etkileşime geçebilir ve profiller oluşturarak ve organik trafik oluşturarak marka bilinirliğini artırabilir. Konu etiketlerinin kullanılması, kullanıcıların gönderilerinizi keşfetme ve markanızla etkileşim kurma sürecini basitleştirir.

Konu etiketleri nasıl çalışır? Konu etiketleri, kardeş platformu Instagram’da sunulan hashtag’lere göre bazı temel farklılıklara sahiptir:

  • Konu etiketleri hashtag olmadığından markaların etiket eklerken “#” sembolünü eklemesi gerekmeyecektir.
  • Konu etiketleri boşluk içeren ifadeleri destekler.
  • Konu etiketleri özel karakterleri destekler.
  • Her gönderide yalnızca bir etiket kullanılmasına izin verilir.

Neden konu etiketleri? Threads, etkileşim korsanlığından uzaklaşarak yeni bir etiketleme yaklaşımı sunarak topluluklarının kalitesini artırmak için çalışıyor. Meta, konu etiketlerinin sunulmasının kullanıcı dostu bir platformu korurken bu hedefe katkıda bulunacağından emin.

Threads’in söyledikleri. Instagram patronu Adam Mosseri Threads’de şöyle dedi:

  • “Threads’te paylaşım yaparsanız, ele aldığınız konularla ilgilenen kişilerle bağlantı kurmanın harika bir yolu olur.”
  • “Herkes için, ilgi alanlarınıza daha derinlemesine dalmanın harika bir yolu. Bu, gerçekten sağlıklı sohbetleri teşvik eden bir alan inşa etmeye giden çok daha uzun bir yolda atılan sadece bir adım.”

Yorum Gönder

0 Yorumlar